sobota, 25 lutego 2017

Sukienka na lato - hiszpanka z falbaną




Już od dłuższego czasu planowałam uszycie sukienki albo prostej bluzki z piękną , dużą falbaną na ramionach. Albo nie miałam materiału, albo natchnienia i ciągle odkładałam ten pomysł na później. Na szczęście pewnego dnia będąc w sklepie z tkaninami wpadła mi w ręce ta piękna ,kwiecista krepa i od razu wiedziałam co z niej uszyć :) Kupiłam materiał, gumę i jeszcze tego samego popołudnia ją uszyłam :)


Nie miałam gotowego wykroju bo go nie potrzebowałam. Postaram się w najbliższym czasie przygotować prosty tutorial jak taką sukienkę albo bluzkę uszyć.
Tak naprawdę potrzebujecie dwa prostokątne kawałki materiału (spokojnie wystarczy 1mb tkaniny na sukienkę przed kolanko) - jeden mniejszy na falbanę a drugi większy na resztę z wycięciami przy pachach.

Kroi się szybko, szyje się szybko - jeśli nie macie overlocka - wystarczy igła dobrana do tkaniny, zygzak, ścieg prosty i do dwóch godzinek czasu wolnego :) Nawet jeśli jesteście początkujące szyjąc powoli i starannie możecie stworzyć taką kieckę w domowym zaciszu :)

Za tkaninę i gumę zapłaciłam 26zł w sklepie stacjonarnym. Na pewno uszyję jeszcze taką sukienkę na nadchodzące lato.









Poza tym kupiłam dzisiaj wydanie specjalne Burdy "Szycie krok po kroku" i jest w nim kilka pięknych i prostych w szyciu sukienek i bluzek z odkrytymi ramionami z instrukcjami krok po kroku.


Poniżej kilka zdjeć ze strony Burdy ze zdjęciami sukienek z nowego nr magazynu , który widzicie na zdjęciu wyżej :)



I kilka inspiracji z pinteresta :














1 komentarz:

Copyright © 2016 PRACOWNIA RADOŚĆ - inspiracje , Blogger