sobota, 24 marca 2018

ZRÓB TO SAMA - wielkanocny stroik



   Pozostał tydzień do świąt. Zostało niewiele czasu na wykonanie wielkanocnych ozdób. Ja dzisiaj postanowiłam zrobić stroik. Zainspirowała mnie wizyta na przedświątecznym jarmarku.


  

Stroik za 10zł? Czemu nie :) Na wszystko co potrzebne do mojego stroika wydałam 10zł z groszami.
Chyba prezentuje się nieźle jak na taką sumę:)

 Jeśli chcecie wykonać w domu taki stroik potrzebujecie:
*słomiany wianek (może być z wikliny)
* sztuczne kwiaty i gałązki
*ozdoby (np. jajeczka,gniazdko),wstążki.
*klej na gorąco.



Wykonanie nie jest trudne.
W pierwszej kolejności musicie wstępnie poukładać elementy na wianku i poobcinać łodyżki tak żeby wszystko do siebie pasowało.
Następnie bierzecie pistolet z klejem (ja swój zepsułam więc męczyłam się bez;-)) i przyklejacie elementy do słomianej obręczy.




    Ja przykleiłam kwiatki tylko w dolnej części wianka ale Wy możecie obkleić go dookoła.
Macie duże pole do popisu a ogranicza Was tylko wyobraźnia:)


    Teraz wystarczy zamocować kawałek sznurka/wstążki by móc przywiesić wianek na ścianie lub ominąć ten krok jeśli stroik ma zdobić świąteczny stół :)



Gotowe!

1 komentarz:

  1. Wielkanoc już nie długo. Taki stroik będzie stanowił świetną dekorację na świątecznym stole.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PRACOWNIA RADOŚĆ - inspiracje , Blogger